сряда, 24 март 2010 г.

Клиника за душевно болни - „България“

Някой, някога беше казал, че лудите са хора, докоснати от Бога. Е ако е така, то явно България е докосната от Бог.

Дори и аз не знам от къде да започна. Може би от главата ( главния луд) Първанов. За него трябва освен усмирителна риза, да му се сложи и лепенка на устата. За да не говори много, че сам се злепоставя. Както гласи онази поговорка : По-добре да мълчиш и да те мислят за глупав, отколкото да си отвориш устата и да го докажеш. Сега всички останали веселяци (разбирай - луди) искат да го свалят от поста му. Че после кой ще е най-горе?

Мисля, че Волен Сидеров би се справил добре. Но трябва само да стои на креслото си и да не мърда. Че тръгне ли да ходи някъде със сигурност ще нападне някой „страшен“ 80-90 годишен човек. И ще го обвини в опит за атентат. Ако не вярвате питайте германските авиолинии.

Абе къде отиде Владо Кузов? Този любвеобилен човечец, би трябвало да е някъде по високите етажи на власта. Да седне на онзи стол, на който сядат онези специалните. На електрическия!!! А жалкото е, че като него има хиляди. Всеки ден гледаме за тях по новините, четем за тях по вестници и електронни издания. Тук чувам моето второ АЗ, което ми говори, че кризата била виновна хората да се побъркат. Ами и той не е прав. Не ние виновна кризата, не са ни виновни от ЕС, не ни е виновно географското ни разположение. Ние просто сме си такива – психично болни. От въздуха, който дишаме ли е?

Жалко, че не мога да засегна много теми, понеже със сигурност ще ви омръзне да четете, освен ако не сте и вие достатъчно луди, за да изтърпите словоизлеянията на поредния повярвал си човек с усмирителна риза ( моя милост)!

Та да прехвърлим малко и на тема – ГМО! Това е едно такова, от което може да ти окапят и зъбите, но ръководството на нашата клиника е загрижено за всичко друго, но не и за здравето ви. И сега в главата ми изниква оня домат - „здравейте , аз съм генно-модифициран домат! Не се учудвайте, че говоря, скоро ще започна и да ходя....“ . Ми идеално, този домат отвсякъде си е за нашето лечебно заведение.

И така стигаме и до онези „интересни“ реалита. Биг Брадър показа колко сме „нормални“ в действителност. Събра едни семейства, които олицетворяват реалността. Тук думите са излишни, просто поне веднъж погледнете това реалити и ще се убедите.

„България (из)търси таланти“. Е тук е истината. Това не може да се опише, това трябва да се види. Ама защо ги търси тези „таланти“ всъщност? То ги има навсякъде? Да му мислят фирмите, които прозвеждат усмирителните ризи! Трябва да приготвят около 8 милиона бройки.

И ще завърша с футбола. Един господин проклина съдбата, че не може да играе футбол, но не разбира, че тя му е дала друг талант.Да се бие и да пие. Там му е силата. Сега е набил жена, другия път може да набие някое 7 годишно момче, за да покаже, че е още по-възмъжал.
Една легенда, съвсем случайно вицепрезидент на БФС, показва средни пръсти на органите на реда. Друг се е скрил в дупката си. А на ония многото им писва вече. И нахлуват на терена. Ми тя тревичката си е приятна. Защо да не потичат малко по нея, да хвърлят някой камък, да набият някой. В това му е чара на футбола.
Мога да продължа с часове, но вече и на мен ми е време да спра за да си пия хапчетата. И вие да не забравите вашите.

Така, че мили ми другари, преди наричахме България – Абсурдистан. Сега спокойно можем да я оградим с едни високи огради цялата и да сложим табела – Клиника за душевно болни „България“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар