вторник, 6 април 2010 г.

За онези смешните

Всички познаваме онези „мъже“, които за единия секс са готови да се принизят със земята. Те „ухажват“, те се молят, те целуват крака.... Но добре, че ги има и тях. Така ние разбираме,кои са истинските жени!

Защото няма нормална жена, която да бъде с такъв мъж. Но пък дори и да не е с него, той и вдига достатъчно самочувствието с репликите си.

Понеже в днешно време всички са полудели по Facebook, да проследим как протича процеса:

Той вижда някаква красива мацка, сложила разголена снимка в FB и веднага следва „предложи приятелство“. И понеже мацката иска да се издигне в очите на слепите, добавя всичко живо, което е от мъжки пол. „Леле виж колко мъже прители имам!“

И се започва. Нашият човек веднага разглежда детайлно всяка една снимка, може би маструбира няколко пъти пред тях, след което следват коментарите: „неземна си, уникална си, господи как може да си толкова красива.....“ или по-хард варианта - „ща скъсам, бейби“!

В този момент „жената“ вече е в небесата: „Ама аз наистина съм уникална, гле'й колко мъже ми го казват! Огледалце, огледалце я кажи, коя най-красива на света?“ ... еми не си ти, но пък имаш шанс с чикиджиите!

Младежът не издържа и веднага започва: „здравей, как си, сладур/красавице/секси?“

Продължават няколко стандартни разговора, а пича отсреща не издържа на нарежението вече ..“господи, тя си говори с мен, май ще ударя най-накрая нещо!“

Разговорът приключва когато тя реши да излезе на кафе, а оня веднага се надява следващото кафе да е с него...

Дебне всеки миг, кога тя ще се появи на линия и започва: „как си днес, липсваха ми разговорите с теб!“ ... кви разговори бе пич? Ти на това разговор ли му викаш? ... А докато тя не е на линия, той е натиснал бутона „харесвам' на абсолутно всяка нейна снимка и не е пропуснал да коментира нечленоразделно „ъъъ баси яката“, „малиии, как те искам“ и т.н.....

Мацката вече знае, че този е готов на всичко за да задоволи нагона си. И започва с цирковете: „ми днес не съм в настроение“...
При вида на това изказване „мъжагата“ не издържа: „Защо? Какво има? Мога ли да помогна?“
Фръцлата го хваща още по сериозно в капана си: „Не не можеш! Не ми се говори сега!“
А „Ебачев“ изригва: „Кажи де, моля те! Ще направя всичко за теб (разбирай – за да се докосна до жена). Не се дръж така с мен, аз не съм виновен!“
Тук вече трябва да се загледаме в земята за да видим онази малка точка долу, която всъщност е същия този „мъж“!

.... процесът продължава , но понеже има поне 20 като нашия младеж, мацката си седи, не излиза с никой от тях, но пък това не пречи на левентите да повтарят репликата: „Кога ще излезем на по едно питие с теб?“, „красавце, не ме мъчи- излез с мен“ и т.н. и това се повтаря до безкрай.....

Но пак казвам, нека ги има тези мъже, да са ни живи и здрави! Така тези, които не сме такива получаваме най-доброто – жените, които са истински и които знаят стойноста си и не се занимават с такива като горепосочения тип!!

2 коментара:

  1. Аз съм дядо Стефчо,пиша ви от небитието,радвам се,че имам последователи коцкари като мене,ще има кой да гали женичките.Ма това момче младо уж,пък не вижда как се променя света,малко като кон с капаци,старомодно и консервативно верно

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха статията ти искрено ме разсмя :) Безкрайно забавни са съвременните интернет феномени - от нацупените снимки на малолетни девойки в тоалетната на някое заведение през този изроден флирт та до поръчването на булка по нета.
    Харесва ми стилът ти - ироничен, но без излишна злоба. Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване